En dag där det hände något

Hej på er! Idag var den första dagen på länge där det faktiskt hände något. Jag har varit på Torp köpcentrum och shoppat (i typ en timme men det var kul!) och sedan i stallet. Jag och min kompis hade tråkigt imorse och bestämde oss för att hitta på något. Efter mycket funderande kom vi inte på något bättre än att åka till Torp och stallet. Så från att ligga i sängen fick jag skynda mig att packa och fixa iordning mig och hinna till bussen.

På Torp köpte jag en mörkblå hoodie (älskar hoodies) från Cubus. Den var på rea, så det var bra! Jag är ganska snål egentligen, men kände att jag kunde kosta på mig nån gång. Eller ganska snål, jag är nog snarare väldigt snål hehe. Jag köpte även den nya Teddy-boken. Jag har läst Teddy och Sigge sedan jag var liten, och nu är de lite som samlingsobjekt. Så när jag hittade den köpte jag den! Jag har nu alla både Sigge och Teddy böckerna, vet dock inte var alla är...

Efter det tog vi bussen tillbaka till Kampenhof och bytte till den som tog oss till Forshälla. Eftersom det inte är skola nu, kunde vi inte åka skolbussen. Så vi fick ta Ljungskilebussen och gå en bit istället. Inte det roligaste vädret, med regn och blåst. När vi kom fram åt vi sen lunch, vi hade köpt med oss subway. Sen var det bara att ge sig ut igen och hämta hästis. Moan var väldigt stressad idag. Jag bestämde mig för att bara promenera med honom. Han var en blandning av pigg och stressad över vinden, det lät i dörrar och plåt. Sådant kan ju vara livshotande om man är häst, så det är bäst att vara vaksam.

Nu har jag kommit hem, jag följde med min kompis hem en stund också. Jag ska alldeles strax ta och läsa boken, lär ju vara klar på en halvtimme eller något. Pga vädret fick jag inga bra bilder idag, så ni får leva med en gammal så länge :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Free Rein

Snygga ridkläder