Free Rein

Hej! Slog precis igen skrivboken, klar med läxan. Weho! Hade en massa frågor i samhällskunskapen, tur det inte var matte eller något. Alltid lika skönt när läxorna är i roliga ämnen. Har matteprov nästa vecka, inte lika kul. Jaja, inget jättekomplicerat i alla fall.

Hur som helst! Det var inte skolan som var huvudfokuset idag. Jag har börjat kolla på Free Rein, en hästserie på Netflix. Jag har inte kommit så långt, är på avsnitt 6 eller något. Tycker den är ganska bra, och spännande. Dock är det samma sak med denna som i princip alla hästserier och filmer. Gnäggljud överallt. Hästen kan liksom stå och halvsova, men de lägger in gnäggljud eller frustningar. Stör mig lite. Men överlag är den bra än så länge. Charlotte Dujardin ska tydligen vara med? Så långt har jag inte kommit än, men läste det på tidningen ridsport!

Det var allt för idag. Och ja, jag är dålig på detta med uppdatering, ska försöka hitta mer roligt att skriva om nu när världscupen snart drar igång igen! Jag är lite övertaggad hehe! Nu ska jag sätta mig och kolla på Free Rein!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Snygga ridkläder