Tänkte mig lite förändring

Hej! Jag har tänkt på en sak. Det händer ju inte saker varje dag i ridsportsvärlden som jag har något att skriva om. Detta gör ju att jag inte alltid har idéer till inlägg. Så jag tänkte att jag kanske skulle skriva lite om vad jag gör utanför hästarna också, vad skulle ni tycka om det? Att jag berättar om vad jag gjort på dagarna eller så. Men såklart kommer jag skriva mest om ridsport och hästar. Tänkte mest som utfyllnad och lite större bredd på bloggen. Jag tänker även att jag provar ett sånt inlägg så får jag se vad jag tyckte om det. Låter det bra? Kanske var jätterörigt förklarat hehe.

Men. We need to talk about Jerringpriset! Peder är nominerad i år igen! Så kul ju. Jag är dock tveksam till om han kommer vinna igen, men såklart hejar jag och kommer rösta. Och heja lite till hehe.

Nästa vecka är det ju SIHS också. Jag ska inte dit, tyvärr. Kommer sitta bänkad vid SVTs sändningar. Dock lite tråkigt att dem inte har en egen kanal, som GHS har (love it), så man kan se alla klasser. Eller det kanske dem fixar, och bara inte sagt något? Jag hoppas! Men jag tror tyvärr inte det. Lite tråkigt då det är en av Sveriges tre största tävlingar, och många vill se antar jag? De hade inte ens behövt kommentator, bara jag fick seeee! Haha ja, jag blir lite ledsen. Nä men tur att SVT Sänder så man får se något iallafall. Dock hade jag gärna velat att de sänder stjärnstafetten, men så verkar det inte.

Det var lite random, hoppas ni förstod min tanke, och kommentera gärna vad ni tycker :) Nu ska jag ut i busvädret och ta mig till Moan!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Free Rein

Snygga ridkläder