Det är heelg

Hallå! Det är helg och jag har varit i stallet hela dagen, eller ja fram till två. Sen har jag bara suttit i soffan, kollat film och nu hoppning. Det är tysk kommentator, så jag förstår ju inte direkt jättemycket. Men men, bra träning haha.

Imorgon väntar stallet och lite mer hoppning. Det är ju världscupen och jag är överlycklig, tjoho! Ska skritta ut Mosi också, får se vad han har för humör imorgon då. Alltid lika spännande... Ehe. Jag tänkte innan att jag skulle säkert komma på mycket att skriva om om jag väl började, men jag hade fel.

Hursomhelst, jag ska avsluta nu innan det är Peder som ska rida, måste ju kolla! Ska försöka ta bilder i stallet imorgon, det är ju ljust då. Det går inte så bra att fota i mörker har jag märkt.... Ha det så bra så länge!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Free Rein

Snygga ridkläder