Världscuppremiär med mera

Hej hej! Det var ett tag sen. Jag har ingen anledning, det har bara inte blivit av. Men nu är jag förhoppningsvis back on track.Världscupen har ju börjat. WEHOOOO! Jag är inte alls övertaggad nej nej.

Det har ju hänt en del sen sist, men jag orkar inte återberätta allt som har hänt. Jag har tävlat, det gick superbra! Det blev till och med vinst, så det var riktigt kul. Jag är väldigt nöjd, dock var det inte så mycket till rena gångarter.

Världscupen i söndags. Vi måste prata om hur grymma svenskarna är och hur söt Cornet är. Jag satt ute på massa dynor och typ alla kuddar i hela huset. Tintin (vår ena katt) kom också och var med. Så var det dags, weho! Så grymma svenskar, dubbelnolla bägge två. Sen måste vi ta en stund och bara titta på omhoppningen. Cornet är så söt. Jag orkar inte, han ser så positiv ut. Hans färg är ju så cool!

Mosi får vi ju inte glömma! Han är fortfarande skadad, och får börja promenera denna vecka. Han är godissugen som alltid, och lite knäpp. Men det var ju inga nyheter. Jag tror han skulle tillbaka den 3 november, på återbesök. Så vi får se hur det går då.

Detta var ett väldigt osammanhängande inlägg, lite hit och dit. Men jag kommer väl tillbaka till rutinen snart! Nu bjuder jag på lite bilder så hörs vi!

Favvis <3

En till favorit från tävlingen :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Free Rein

Snygga ridkläder