Snygg hästutrustning

Hej! Idag är en sån där dag där det inte händer mycket. Jag har städat lite nu på eftermiddagen, och tänkte försöka få ihop ett inlägg nu. Har dock noll ideer att skriva om, eller jo men jag är fortfarande trött på att bilderna ska krångla. Men vet ni vad, vi gör ett försök! Får se hur många utbrott jag får på detta under tiden, men jag provar.

Då tänkte jag alltså göra ett inlägg med utrustning som jag tycker är fin. Tycker det är kul att kolla på, även om man inte köper något. Så jag tänkte visa er lite favoriter jag hittar nu! Förresten, jag gjorde ett sånt här med snygga ridkläder, finns i arkivet eller under fliken utrustning! Alla sakerna finns hos Hööks!

Alltså detta pannband😍

Älskar den blå färgen på dessa!

Har en förkärlek till fluff, dessa är ju himmelriket!

Mera fluff! Så enkla men ändå så snygga!

Jag fullkomligt älskar kombinationen av blå och röd = detta är en huva i min smak

Spana in huvan! Behöver jag säga mer?

Är det skadligt att vara beroende av fluff?

Återigen, denna blåa kanten!

Detta schabrak matchar en av huvorna, det som sitter på hästen också! Love!


Ja men titta! Jag tror jag hittat ett knep! Weho! Det betyder att jag kan ha mycket mer bilder i inlägg = mycket roligare. Hoppas iallafall ni gillade detta, och säg till om ni vill ha en del 2 (ni kanske får det ändå, jag är ju inte jättebra på detta med ideer om vi säger så).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Free Rein

Snygga ridkläder