Måndag idag

Hej! Idag är det ny vecka, nya tag. Igår skulle jag gjort ett inlägg, men var så irriterad efter krånglet med bilderna och jag skulle haft mycket bilder med i det. Så jag får hitta något knep och göra det inlägget då!

Jag skulle kolla på Grand Slam igår, men livesändningen funkade typ inte. Man kunde se 1 minut åt gången, sen hängde den sig. Så jag gav upp. Men är lite stolt att jag nästan tippade rätt vinnare. Luciana Diniz kom ju faktiskt tvåa. Henrik utgick efter ett nedslag och ett stopp läste jag nu på morgonen. Tråkigt. Min sändning gav upp typ fem ryttare innan honom, så jag kunde inte se. Det blev alltså Philipp Weishaupt som tog segern, och bröt Scott Brash dominans de två senaste åren. Ikväll sänder eurosport en timme tror jag det var, så får kika så kanske man kan få se vinnarrundan i alla fall! 

Nu vet jag inte varför texten blev större helt plötsligt, åh vad detta ska krångla! Ha en bra måndag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Free Rein

Snygga ridkläder