Inte mycket som händer

Hej! Just nu ser dagarna väldigt lika ut, och det är inte mycket som händer. Jag vaknar, har världens längsta morgon innan jag går upp. Då hamnar jag oftast framför datorn en stund. Det ända roliga eller så som händer är att jag åker till stallet. Men eftersom Moan vilar går det fort. Jag mockar, borstar, ger medicin, tar tempen, fodrar och fyller vatten. Dock är det skönt när man kommer in i det! Det blir rytmiskt och man behöver inte tänka på vad man ska göra när.

Imorgon åker vi till Mora / Rättvik och är där tills på lördag. Det ska bli kul tycker jag. Resten av min familj ska cykla cykelvasan, och jag samt min kompis ska hitta på något annat. Jag är för lat för att cykla och tycker inte om det haha!

Nu ska jag skriva lite inlägg som kommer upp under helgen, då jag inte tror att jag kan uppdatera från Mora!

Ha det bra :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Free Rein

Snygga ridkläder