Ett tag sedan

Hej! Nu var det en stund sedan jag skrev här. Det beror på mest på att jag haft dåligt med idéer att skriva om, men nu tänkte jag sammanfatta lite saker jag tänkt på under tiden. Lets start!

Jag har inte haft något ridpass att berätta om, då Moan är mystiskt halt. Så han ska vila. Det betyder en häst med alldeles för lite att göra, som blir rädd för det mesta bara för att det är kul att busa. Han är extremt sällskapssjuk just nu.

Jag satt och kollade på GCT på Eurosport häromdagen, och började undra lite om kommentatorn. Jag har även tänkt på detta tidigare. Han använder ord som låter konstigt i mitt huvud. Är det bara för att jag är van med ett annat sätt och andra ord? Hm, tycker i allafall att deras andra kommentator verkar ha mer koll!

Tyvärr har jag lite ont om bilder just nu, då min mobil gick sönder igår! Men bjuder på en bild från förra året på Moan! :)

 Ha det bra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Free Rein

Snygga ridkläder