SM och EM tankar

Go`kväll! Eftermiddagen/kvällen spenderade jag med att se seniorernas SM final, då jag var iväg när den gick live. Tycker det var en väldigt rolig klass att kolla på, och slutresultatet blev kanske inte riktigt som jag trodde. Men jag är väldigt glad eftersom en av mina största idoler, Irma Karlsson, vann! Så fina rundor genom hela mästerskapet. Tvåan Jens Wickström samt trean Robin Ingvarsson gjorde också väldigt fina rundor tycker jag.

Kollade lite på EM programmet nu, det är ju faktiskt inte långt kvar! Insåg att första hoppklassen låg 8.45 - 13.30 på onsdagen. Så tråkigt, eftersom jag inte kan se det då. På torsdagen blir det till att springa hem, då klassen börjar 13.30, man vill ju inte missa för mycket! Fredagen var det lugnt, då var det 20.30 - 00.00. Söndagen är jag där, ska bli så kul. Längtar verkligen! Någon mer som ska på EM?

Ni får gärna skriva vad ni vill läsa om :)
Det var allt jag hade för nu, godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Free Rein

Snygga ridkläder