Vårterminen är igång

Hallå hallå! Skolan har börjat igen, tjoho... Hehe, nä men jag hade gärna haft lov ett tag till. Fem veckor kvar till sportlov, och det är även GHS den veckan har jag för mig. TJOHOOO! Jag har längtat sedan Elmia var slut, men framförallt sedan SIHS. Jag ska dit lördag kväll och söndag!

Jo just det! Idag är sista dagen att rösta för Jerringpriset, innan galan! Heja Peder! Jag har varit i stallet igår, men jag red bara ut så har inte jättemycket att berätta från det, lånade en annan häst i stallet! Jag ska dit både lördag och söndag. På lördag till Moan och på söndag ska vi som hjälpte till i söndags rida. En bra helg med andra ord.

Jag har faktiskt inte så jättemycket mer att berätta, men jag tjatar vidare haha. Lämna gärna en kommentar om vad ni skulle vilja läsa eller såå! ;) (och ja jag har fortfarande brist på bilder)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Snygga ridkläder

Hur mycket kan man få ut av 30 minuters promenad?