Sjukstuga

Jaha, då har man gått och blivit sjuk. Roligt va, hade man ju verkligen tid med. Hur som helst hoppas jag att det inte blir så illa, peppar peppar. Jag vill ju ha min helg i stallet! Så nu ligger jag i sängen, katten på golvet (han blev ledsen när han inte fick leka med mina hörlurar). Musiken är på och jag läser gamla tidningar och artiklar på nätet om hoppning, vem är ens chockad? Just nu håller jag på att gå igenom World of Showjumping. Så roligt att titta tillbaka, och se bilderna framförallt!

Det passade ju bra med nya ridsportstidningen idag också! Älskar att den kommer varannan vecka, och på morgonen! Perfekt, så den har jag läst nu. Passade på att försöka lära mig lite mer om hingstar i avel och sånt, det stod en del om det. Men jag måste erkänna att det som intresserar mig mest är vad hästarna gjort på tävlingsbanan, och vad avkommorna gör! Jag ska även passa på att hitta videor på gamla stjärnor, Cornet Obolensky och liknande!

Annars gör jag inte mycket här. Jag skjuter på det här med bilderna, men just nu orkar jag inte gå och sätta mig o trassla med dem! Så kanske ikväll, kanske imorgon. Vi får se helt enkelt. Nu ska jag plocka upp några av mina hippson tidningar (funderar på att prenumerera på hippson!) Så lite läsning till, och sedan mer läsning! :)

Hoppas ni har en lite mer effektiv dag :)



Alltså kan inte sluta läsa om EM!

Gick och hämtade glass, kom tillbaka till detta! <3 Nu sover han här bredvid mig

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Snygga ridkläder

Hur mycket kan man få ut av 30 minuters promenad?