Nystart?

Hej!

Jag har börjat fundera på om jag ska flytta min blogg, till en annan sida om ni förstår. Dock vet jag inte riktigt om jag kan få med mig alla inlägg jag har skrivit, eller om jag måste börja om på nytt liksom? Är det någon som vet det och kan hjälpa mig? Jag tycker blogger är bra, men lite för krångligt att hitta och förstå sig på, därför utforskar jag nu andra förslag.

Så ligger det till med det, nu vet ni. Annars händer det inte mycket mer sen jag bloggade igår. Det var ju inte många timmar sen. Senare idag tänker jag försöka fixa iordning bilderna, så kommer de upp ikväll eller imorgon! Det är mina förhoppningar iallafall. På dagens to do list står det i övrigt att jag ska städa, fixa iordning en hylla i mitt rum och fixa med bilderna. Så nu kan jag checka av blogga från listan, kvar återstår att forska lite mer haha! Så nu blir det podd och städning. Jag ber om ursäkt för extremt rörigt inlägg, men så får det vara!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Snygga ridkläder

Hur mycket kan man få ut av 30 minuters promenad?