Ett flummigt inlägg

Hej! Idag känns som jag gjort jättemycket, fast det är inte sådär extremt. Först var jag ju i skolan såklart. Samma som vanligt, inget speciellt där. Sedan var jag och klippte mig. Toppade bara lite, och plattade håret. Vi klippte även ur det, så väldigt skönt haha!

Efter frisören åkte jag och mamma till Torp. Jag hade hittat en ryggsäck jag ville köpa på rea. På hemsidan stod det 30 %, men när vi väl kom dit var det 50% tjoho! Jag köpte även en bok, där man kunde skriva listor typ. Och en blå luvtröja (som om jag behövde fler). Tänker att jag kan visa er någon dag :)

Bilderna skulle ju kommit upp idag. Det hände ju. Not. Hur som helst, ska verkligen försöka få upp dem imorgon! Så får vi lite snökänsla i slasket här. Nu får ni ta hänsyn till att detta inlägg är skrivet klockan tio på kvällen, därav flum! Nu ska jag titta lite på hoppning och sedan sova. Godnatt <3


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Snygga ridkläder

Hur mycket kan man få ut av 30 minuters promenad?