8 dagar senare

Hej på er!

Varför jag inte uppdaterat? Ja det är den stora frågan, finns egentligen inget bra svar på det. Men nu ska jag försöka vara back on track. Det är sol och snö här, så igår passade jag på att fota lite i stallet, bilderna kommer upp så fort jag har överfört dem till datorn och fixat lite med dem. Men bjuder på ett smakprov från mobilen längre ner i det här inlägget.

Vad har hänt sedan sist då? Jo, jag har spenderat så mycket tid jag kunnat i stallet, såklart. Sedan så har det ju tittats en del på hoppning. Men framförallt idrottsgalan! Peder vann ju igen (tjohoooo!). Jag blev irriterad på att de pratade så länge innan, man ville ju bara ha resultatet! Men Peder är ju grym, bara att gratulera. Igår var det ju också världscup, och Christian Ahlmann vann ju i Taloubets sista start, väldigt häftigt och bra runda. Även svenskarna hade ju toppenrundor, även om det inte räckte hela vägen fram.

I morse köpte mamma biljetter till Borås GP, så om två veckor åker vi dit, tjoho! Jag ska försöka ta lite bilder, men det är ju inomhus så ganska svårt. Vi var där 2016 också, och det ska bli kul att åka dit igen. Sedan två veckor efter väntar ju två dagars GHS! Alltså, februari, I´m ready for you. Bara massor av hoppning, nästan i alla fall.

Det var allting jag hade just nu, men jag lovar er att försöka uppdatera bättre. Nu ska jag försöka få ett gammalt spel att funka på datorn, och om det inte funkar ska jag fixa med bilderna :)

Favoriten <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

2017 är slut

Snygga ridkläder

Hur mycket kan man få ut av 30 minuters promenad?